Samoodečet
Jste-li naším zákazníkem v kategorii Domácnost či Maloodběratel, prostřednictvím tohoto formuláře máte možnost zaslat nám aktuální stav plynoměru/elektroměru (stav ke změně ceny, změně dodavatele, periodický odečet, kontrolní odečet a mimořádné vyúčtování s fakturací).
* Povinné pole
(1) kontrolní odečet - bude zohledněn ve fakturaci, nevyvolá však vystavení řádné/mimořádné fakturace.
(2) odečet ke změně ceny - je možné nahlásit pouze 3 pracovní dny od změny ceny. V případě nesplnění tohoto termínu bude údaj zadán jako kontrolní odečet k datu zadání na www stránky Pražské plynárenské, a.s.
(3) odečet ke změně dodavatele - bude zohledněn ve fakturaci spojené s realizací změny dodavatele a je možné jej nahlásit nejpozději do 3 pracovních dnů po realizaci změny dodavatele.
(4) periodický odečet (fakturační) - je odečet, který je prováděn 1 x ročně, a to dle stanovené odečtové trasy.
(5) o odečet pro mimořádné vyúčtování může být požádáno pouze k poslednímu dni kalendářního měsíce a musí být nahlášen nejpozději 3 pracovní den v měsíci. O mimořádné vyúčtování v distribučních zónách společností E.ON Distribuce, a.s., ČEZ Distribuce, a.s. a PRE Distribuce, a.s., je možné požádat pouze k 31.12. daného kalendářního roku.